HTML

2010.01.26. 14:39 mano_

Csizma őrület

Ohh elég rég írtam, de el is voltam havazva,mint ahogy az időjárás is, nem nagyon jutottam a géphez, de most megtört a jég, vagy inkább befagyott a víz :D Szóval tudni lehet rólam, hogy imádom a cipőket, megőrülök értük.. persze még nincs olyan sok, de ami késik nem múlik (tényleg nincs.) Mivel most tél van ezért beszéljünk a csizmákról. Vagy inkább nézzük meg képekben mi is most a trendi, esetleg sexy. Ugyanis a szex egyik kelléke is lehet egy nagyon őrjítő latex csizma!!

uhh hát ezek a kedvenceim.. mindegyik tetszik.. wáá mind kéne főleg ha sok sok pénzem lenne, de szerintem ezzel mindneki így van.

 

Hát ezek is, annyi képem vsan, nem hagyhattam ki őket sem.. mondjuk a rózsaszín még nekem is durva kicsit, de van aki bírja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na a retó cipőke :D Kicsit durva de ősanyáink bizony ilyet hordtak, és szerintem még az is kitelt tőlük, hogy egy vastag fehér bunda zokni ésegy ilyen sexy cipőcske.

 

 

Ez azért már egy mai darab. Kicsit hasonlít az őskorba levadászott mamut bundájáre.. ki tudja lehet mégse haltak ki azok a mamutok? Viszont ha ezt a modellt választjuk ha egy különleges rendezvényre megyünk a szőrt leadhatjuk kabátunkkal együtt a ruhatárba. Hasznos kis példány és jó ronda. :D

 

És ha már az őskornál tartunk, szerintem akkoriban ez volt a divat és most jön vissza. A divat tervezők már nem nagyon tudnak semmi újat kitalálni, maximum csak kombinálni. Nem tudom ki venne fel ilyet a napokban, amikor -10 fokot mutat a hőmérő. Az biztos, hogy sokan járnának utána az orvoshoz.

 

 

Erről inkább nem mondok semmit! Ez már elég kemény :D Nem értem , hog minek oda a talpára ez a szar. De ha valak itudja, várom a kommentet. :D Fejstük meg együtt a lényegét.

 

 

 

 

Hát ez hatalmas.... A sarok nélküli csizma ami undorító a jobb oldali meg az én kedvencem, de hogy járni nem biztos hogy tudnék benne az tuti. 

5 komment

Címkék: cipők


A bejegyzés trackback címe:

https://bordelyhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr321703667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.27. 09:57:46

Ebben a válogatásban vannak durva darabok is, amiket vad orgiákhoz lehetne használni.:-)
A sarok nélküli másik neve:az ördög lába:-))

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.01. 12:07:54

@Hirmondo Helen: Csak nem hiányzom? :D Nem sokat vagyok gépnél, de ígérem behozom a lemaradást, vannak már ötleteim :D Majd meglátod :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.01. 20:41:23

@mano_: kíváncsian várom:-) Ágynak döntött vmi Brad Pitt, és azért nem érsz rá?:-)

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.01. 21:17:56

Ohhh Brad Pitt lejárt.. már megvolt párszor:D Most az izéé Gerard Butler a menő. Na Ő döntött meg:D
süti beállítások módosítása