HTML

2010.02.06. 13:00 mano_

Elmélkedés

Basszus itt vagyok a barátomnál, Marcipánnál.. mert így hívom, mert kicsit zakkant vagyok, mert imádom a fülét rágcsálni :D És olyan mint egy marcipán :D És olyankor mindig kirázza a hideg és azt én tökre bírom.. ráadásul fel dobja a hangulatot is ,ami alapból nagyszerű és plusz rájön egy olyan igazi természetes nevetés.. olyan Manó féle.. aki ismer tudja milyen :D olyasmi hogy kac kac kac he he he bruhahaha.. :D  Na szóval feküdtem az ágyon és azon gondolkoztam, hogy én milyen könyveket szoktam olvasni és hogy éppen mi van itt nálam, amit magammal hurcibálok majdnem mindig. És láttam a "Nemi örömszerzés enciklopédiáját" amit a legjobb barátnőmmel, (aki legyen Melinda most álnéven) közösbe vettünk, mert mind a kettőnknek nagyon tetszett és hasznosnak találtuk, nem mintha a könyv kéne ahhoz, hogy profik legyünk az ágyba, hisz ez alap már. Amúgy ez egy nagyszerű könyv. Nem úgy enciklopédia, hogy mindent megmagyaráz.. nem ez mindent részletesen leír meg vannak benne tapasztalatok meg interjúk meg képek.. hát azok a legjobbak( amikor a kukik fajtája van ábrázolva.. nagyon édibédi, majd lesz erről is egy bejegyzés ha találok hozzá ideális képeket:D ). Meg nálam van még a "Pajkos Mesék", ami szintén tök jó.. pajzán történetek vannak benne. Imádom és van már 2,3 de az még nincs meg. Feltétlen be kell szerezni. És a harmadik könyv a "Nadragulya" ,ami inkább ilyen thriller, amit ha megfilmesítenek, nem biztos, hogy szívesen megnéznék mert még olvasni is brutális. Szóval egy elmebeteg gyilkosról szól, aki egy vak nőt öl meg, de hogy? A női wc-n  felvágja a hasát kereszt formában és utána megdugja a belét. Nem semmi. :D

Szóval a szakdolgozatom témája először a "A rock és a beat zene hatása a magyar társadalomra a 70-es években" volt, de amikor neki kezdtem.. nem tudom valahogy nem éreztem magamhoz közel ezt a témát. Igaz, hogy az új témám sem annyira közeli, de azért mégis csak nőiesebb ugyanis a divatról írok az 50-es, 60-as években. Kb ugyanaz volt a divat anno ,mint most. Ez nem meglepő, hiszen a köcsögök már nem tudnak újakat kitalálni, inkább vissza hozzák a régit, ami ráadásul jól bevált dolog volt akkoriban. Az hogy a színeket meg a kiegészítőket, hogy variáljuk meg hogy mossuk a fehérneműket meg a mai világban megjelent fűzős felsőket vagy nem is tudom minek nevezzük ezt. A kép elég jó illusztráció., nekem is valami hasonló van, mint a piros meg a fekete egyvelege.. most újítottam be.. ;) Szóval a témám marha egyszerű, nem is foglalkozok vele annyit amennyit kéne. Kapom is érte a savat Marcipántól mindig, hogy én sosem csinálok semmit pedig lenne dolgom. Hát igen, de iszonyatosan lusta vagyok ilyen szempontból. Utálom azt csinálni ami kötelező, a szabad és spontán dolgok mindig izgalmasabbak, nem igaz? Dehogynem. Vissza térve az elmélkedésemre, feküdtem itt az ágyon és azon gondolkoztam, hogy ha a szakdogának bármilyen címet lehetne adni és bármilyen témában akkor én szívem szerint mivel foglalkoznék szívesen! Lehetne az a szex? Végülis nem lenne ciki ott a bizottság elött a szex-ről beszélgetni, nem igaz? :D Lehet ezzel a témával többet fogllakoznék, sőt még kérdőívet is csinálnék, vagy felhasználnám a sextesztet amiről már írtam korábban. De hát sajnos ez nem téma, ezért maradok a divatnál. A konzulensemnek köszönhetően tuti 5-ös lesz. :D

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bordelyhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr81733910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.06. 17:18:10

"nem mintha a könyv kéne ahhoz, hogy profik legyünk az ágyba, hisz ez alap már"-baszki Zsó, ez az egy mondat mindent vitt:DDD

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.04. 10:14:32

Hát azzal, hogy szexről szóljon a szakdogád már megelőztek :)
lurva.blog.hu/

Jót aludnék, ha a Pajkos mesékből olvasnál fel lefekvés előtt :D
süti beállítások módosítása