HTML

2010.02.06. 13:59 mano_

Változás

A változás útjára léptem. Ezt elhatároztam már szilveszterkor ,hogy idén megújolok és azt hiszem el is kezdtem :D Régebben jártam kondiba, hogy formába hozzam magam, meg ezt tartsam is de aztán ellustultam, hát most megint eljött az ideje ennek. Szóval megveszem a kondi bérletem és megint lejárok edzeni, mert az jó. Mozogni jó, nagyszerű, csak fárasztó és leizzadsz és mivel közel laksz a konditeremhez (2 buszmegálló és 2 perc séta) nincs kedved lezuhizni meg beülni szaunázni, inkább felkapod a cuccaid és megteszed ezt otthon. Ilyen vagyok én. Mondjuk kondiba azért is érdemes járni, mert megismerheted az edzőt akivel kamatyolhatsz is :D Igaz ez nem velem történ, hanem barártnőmmel, akivel együtt jártunk, de jó móka volt. Volt hogy elfantáziálgattak és engem is bele vontak.. mondjuk annyira nem hatott meg a dolog, mert nem jött be az edző, meg nem vagyok olyan, aki a barátnője kis kufirctársaira hajt. Bár egy hármast tervezgettünk, de nem teljesítettük még :D. Szégyenlős vagyok..  Ja meg láthatsz olyat, aki 2órán keresztül intenzíven fut és olyan kicsi a melle, hogy meg se libben, bezzeg az enyém.. anyunak és a nagyinak köszönhetően engem is megáldott az ég két sárga dinnyével, nem pedig holmi kis magocskával.. bár nem tudom melyik a jobb. Néha utálom, hogy nagyok vannak, mert nehezít sok mindenben, például futás közben, vagy szívesség kéréskor, vagy egy idegen pasival való találkozás és beszélgetés közben.. szeretik stílőrni, de hát igen, ami szép az szép :D Ja és ne beszéljünk arról amikor fürdőruhát vagy melltartós vásárolok.

Ápropó újítás, eddig sport melltartóm volt, mert ugy az puha meg minden, de most voltunk a lányokkal vásárolni és megvettem életem első merevítősét. Nagyon durva... nem bírom.. megőrülök tőle.. :D Annyira nyomaja a bordám a hülye merevítő, hogy az nem igaz, bár ha jobban bele gondolok, lehet hogy csak rossz a tartásom és ha kihúznám magam mindig akkor nem fájna. Na meg Meggy ( bnőm) azt mondta nekem ,hogy majd megszokom.. és hogy még bögyösebb hatást érhetek el vele. Popás.. ez volt minden álmom :D Marcipán így is megvan elégedve a méretekkel, szerintem nem kell ezt még feljebb tornázni.

Szerdán megyek fodrászhoz és még jobban fogok kinézni mint most, előre félek mi lesz itt ha kimegyek az utcára. Pasi áradat.. :D Nincs nagy egom se önbizalmam ,gondolom ez látszik.Szóval melíroztatni fogok és más fazont .. de a hosszából nem vágatok mert tavaly a Balcsis fodrászom ( ugyanis minden évben amikor lemegyünk nyaralni Siófokra elmegyek a kedvenc fodrsázomhoz, aki gyerek korom óta ismer) úgy elbaszt a hajam. Szőke lett és gomba és nagyon rövid.. és uuhh azt hittem kitépem a hajam és inkább leszek kopasz parókával.

28 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bordelyhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr731734032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.06. 17:23:31

Baszki Zsó, itt röhögök a szövegeden.:D

"Ja meg láthatsz olyat, aki 2órán keresztül intenzíven fut és olyan kicsi a melle, hogy meg se libben, bezzeg az enyém.. "-hát ez kurva jó!!!:DD

Te, írjál már vmi szextörténetet, aztán a Vendégkufirc rovatomba kiteszem és belinkellek (mármint a blogodat).

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.07. 18:12:10

Na még egy nő, aki szerint a hajában van az összes nőiessége.

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.07. 19:30:49

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Tévedsz! Abban is van nőiesség... plusz még a többi dolog..

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.07. 21:29:21

@mano_: Sosem tévedek. Dehogy van, hajfétis ez, semmi más.

Rövid haj, vagy hosszú, tökmindegy, lehet benne turkálni, birizgálni. Hajszín: ki a francot érdekel?
Hajorma detto.

A nőiesség belülről fakadna.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.08. 08:45:33

@mano_: @savanyú a narancs ( Villanyfényes): Zsó, jól lehet játszani Savanyúnaranccsal, csak ügyesen használd a kártyáidat...

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.08. 08:46:25

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): hm.. ez igaz. De minden nőben megvan ez a tulajdonság, de mindenki tudja jól alkalmazni. Ahhoz hogy nőies legyél úgy igazán adni is kell magadra, nem?

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.08. 08:47:40

@Hirmondo Helen: köszi :D igyekszem.. nem is értek vele egyet teljesen..mert ha zsíros a hajam és mondjuk lila egészen rövid szerintem nem lennék olyan nőies.. szerintem :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.08. 10:27:45

@mano_: Még csak 16 éves a kis narancs, be kell érnie, hogy fogyasztható lehessen.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.08. 13:38:10

@mano_: Na, ja. De az adni kell magadra nem azt jelenti, hogy mert nem rövid/hosszú/félhosszú, x/y/z színű a hajam, akkor már nem adok magamra, mert nem ezt szoktam meg, nem így szoktam meg.

Mondom, hogy hajfétis, lila rövid hajjal is lehet nőies valaki, csak tudni kell viselni.

okoskodo 2010.02.08. 14:31:44

A narancs nincs tisztába a nőiesség fogalmával. Igaz ,hogy belülről fakad, de ha valaki igénytelen és ronda azt nem lehet jól viselni. Az gusztustalan.. és igenis egy nő akkor nőies ha nőiesen öltözködik ad a hajára és a magához megfelelő stílust képviseli.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.08. 16:04:03

@okoskodo: Kicsi nyuszkó, jobban tisztában vagyok, mint te.
Majd te döntöd el, hogy mi a magához megfelelő stílus? Az enyémbe inkább ne szólj bele, písz.
Egy nő akkor is lehet nőies, ha sportosan öltözik, vagy lezserül.

De azért nincs baj ugye, lávollak butus.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.08. 20:37:13

@mano_: Minden téma jó, ahol megjelenek, vagy hozzászólok.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.08. 23:33:05

@Hirmondo Helen: Először is nem szép dolog irigykedni. Másodszor miért tennék ilyet? Köztudottan erkölcsrendész vagyok.

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.09. 08:28:56

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Azért tennéd, mert már nem csak Helent akarod az ágyadba vinni hanem engem is. Te kis huncut egoista. kéne az az alma mi? Bár a 12 centivel nem tudom mit kezdenénk. Helen, te mit gondolsz? :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.09. 08:57:52

@mano_: Befőttnek eltesszük és jól jön az ínséges napokon.:-)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.09. 22:59:37

@mano_:
S mi kifogásod Helen ellen?
Mitmit, például tövig lehet nyomni a kicsi szádba, és mégse sérti fel a nyelőcsöved. S nem is olyan fájdalmas mikor feszíti az ánuszrózsád.

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.10. 12:38:56

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Nincs kifogásom ellene.. egy szóval sem mondtam :D látom valaki nagy szakértője annak, hogy a különböző pénisz méretekkel mit is kezdjünk, mi nők

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.10. 13:39:08

@mano_: Mivel jószívű vagyok, ezért feltételeztem, hogy nem bantu négerek járnak benned, így a hátsó bejáratod kellemesen szorít, és a nyelőcsöved is ép, nem szorulsz intravénás táplálásra.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.11. 11:41:04

@Hirmondo Helen: Ha még a kezeim is látnád... És, hogy tudok vizet főzni!
süti beállítások módosítása