HTML

Bordélyház

Személyes tapasztalatok és az internet mocskai. Vélemények, pletykák stb stb...

Linkblog

2010.10.19. 16:44 mano_

Rég volt

Sziasztok! 

A barátaim közül már páran megemlítették, hogy mivan a blogommal és mindig csak azt válaszoltam, hogy semmi, nincs kedvem írni, meg nem is vagyok az a nagyon írós típus. De mivel láttam, hogy őket nagyon érdekli, ezért hát most van egy kis időm, mert ma épp nem kell angolra mennem. Ugyanis az elmúlt időszakban sikeresen lediplomáztam, csak a nyelvvizsga még nincs meg, ezért most intenzív nyelvtanfolyamra járok, ami kicsit eleszi az időmet. Sokat gyakorlok angolt, mert a köözeljüvőben, ahol dolgozni szeretnék ott ez a követelmény elengedhetetlen. Igen elég hülye voltam, hogy nem csináltam meg ezt mondjuk gimnázium alatt, vagy főiskola alatt, de hát tudjátok az ember a saját hibájából tanulo. Hát a gyerekemnek nem fogom megengedni, hogy ebbe a hibába essen, mert én most megszenvedek ezzel, bár szeretem. Szoktam beszélgetni angol chaten, meg feliratos filmeket nézek, magyar or angol felirattal és már a gondolataim is angolul pörögnek. Jellemző rám, hogy sokat beszélek, de azt nem angolul... abból még kicsit vissza fogottabb vagyok :$ meg szégyenlős, de remélem engednek a gátak egy idő után. A csoport nagyszerű, nagyon szeretem őket. 3 hete járok és hát kialakult a 3. családom ugyanis a páromé a második :))) Van köztük apukák,feleségek,főiskolások és munkanélküliek mint én! Ebben a világban nehéz valami igazán állást tanulni. Nekem azért van egy kis segítségem itthonról, csak hát ki lett kötve h perfekt angolul kell tudnom. Meglesz :)

 Szóval amióta nem írtam nagyon sok dolog történt velem, azt hiszem újbólneki kezdek, de csak miattatok :P

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bordelyhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr762383866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása