HTML

2010.04.28. 10:41 mano_

Jellemrajz

Nah hello!! :D

Újra itt.. kb kezdhetném egy bemutatkozással is, mert már olyan régen nem írtam, de bevallom, lusta vagyok! Meg nem is volt kedvem és nem is volt témám és nem is volt semmi amit írhattam volna, unalmas az életem mostanában. Na jó annyira nem, van hogy pörög de van hogy nem! Innen jutott eszembe, hogy végül is jellemezhetném magam pozitív és negatív szemszögből. Van pár ismerősöm akik olvassák a blogom, hát nem tudom mit fognak szólni. mennyire ismerem jól magam vagy ők engem! Bár biztos másképp látnak, mit saját magam! Egyre jobbakat írok nem? :D Lassan vissza térek a blog íráshoz, csak néha nehezen veszem rá magam, hogy a gondolataim értelmes mondatokba kössem! Ilyen vagyk! Lusta :D És makacs nagyn és önfejű és önző, ezek a legjobb tulajdonságaim. Szerintem tök rendbe vagyok. Sokat változtam az elmúlt években és már tudok utálni és akit utálok annak annyi! Ma ilyen agresszív töltésű vagyok úgy látom, meg más is. :D De hát ilyen napnak is kell lenni. Hazudni is szoktam, de az mind kegyes hazugság, az jó indulatból jön, nem? Na akkor térjünk is át a jó tulajdonságaimra. Nem fényezem sokat magam, még a végén azt hiszitek egoista vagyok, pedig nem, csak egy kicsit:P

Amúgy kedves is tudok lenni, meg jó szívű, meg érzékeny meg őszinte, meghallgatom mindenki baját és tanácsot is adok, abban jó vagyok nagyon:D De ha a saját dolgaim kell megoldani, az nehezebben megy mint másé. Fuh nem tudom más nem jut eszembe!

Majd még jövök! Addig is jók legyetek. Lehet még ma írok valami hasznosat, de nem ígérem! :D

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bordelyhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr651958550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása