HTML

2010.03.07. 16:41 mano_

Helen, jó anyám

Régebben pár hónapja leültem a net elé és valahogy rátaláltam "anyám" blogjára. Hát be kell, hogy valljam, elég szex centrikus vagyok és imádom az e fajta dolgokat és elkezdtem olvasgatni a szopizmust. Megtaláltam önmagam és a kedvenc témám. Amikor időm engedte elolvasgattam a bejegyzéseket és egyik ese úgy gondoltam miért ne kezdjek én is egy blogot, ahol leírok pár hasznos dolgot az olyan kis tudatlan fiataloknak mint az egyik lelkes kommentezőm savanyu narancs, akiből reméljük egyszer édes lesz és élvezni fogja a nők meleg zugait. :D Szóval el kezdtem ezt a nagyszerű blogot, amire nem mindig van időm, de azért gyakran fordítok rá, leginkább akkor amikor elkap az ihlet. Ma nézegettem a neten képeket és ráleltem anyám képére.. amúgy is be volt már ígérve egy poszt róla, de most el is jött az idő. Én nem vagyok sajnos annyira kreatív, mint ő, de igyekszem. Tudni kell róla, hogy nem is ismerem :D DE az biztos , hogy marha jól ír, a férjével összhangban vannak és szexmániások. Ők a példaképem. Remélem ha egyszer összeházasodok álmaim férfiával mi is így fogjuk tolni mint a nyulak és mindenről a szex fog eszünkbe jutni. Az biztos, hogy ha lenne erre valami külön gála vagy díjkiosztó, akkor ezt ők nyernék.. kúrógépek :D

A blogja nagyszerű.. a témák mindig frissek, érdekesek és szexisek :D Én mindig élvezettel olvasom, ahogy mindenről faszán tudja megírni a dolgokat. Gondolom az életben is ilyen nagyszerű ember mint az éteren keresztül. Fogadott lánya lettem, azt hiszem... én meg fogadott anyámként és tanítómként nézek rá. :D  Ne aggódj Anya nem hozlak szégyenbe.. :D És íme a szexy Helen képzeletem szerint :D  Egyenlőre legyen ennyi elég minden telhetetlen kis olvasómnak Anyámról.

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bordelyhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr171816518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.07. 18:21:20

Zsó! Mindjárt sírok, annyira meghatódtam.;-) Remélem egyszer Te is megtalálod a saját kúrógépedet.

Addig meg osztozkodhatunk az enyémen.:D

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.03.07. 19:32:59

@Hirmondo Helen: Nagyon rendes tőled, hogy felajánlod, de kicsit nagy a távolság köztünk :D Tetszett a kép önmagadról? elég szexy nem??

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.07. 20:54:29

@mano_: Oh igen, a kép tökéletes, és nagy a hasonlóság, mivel van ilyen combfixem.;-)

BimmerFanatiqz 2010.03.07. 21:18:09

@mano_: Ha veszel fel te is ilyen combfixet akkor holnap reggel házhoz megy a saját bejáratú kúrógéped nőnap alkalmából :DDDDDDD

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.07. 22:18:41

@Hirmondo Helen: és milyen jó, hogy végre nem engem akarnak megdugni:D

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.03.08. 07:36:55

@BimmerFanatiqz: húhaaa.. ez merész volt ;) De édes... végra valaki aki ért a bókokhoz :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.03.11. 20:40:28

Szögezzük le, sosem leszek édes(nyálas), mindig is hitetlen és kételkedő maradok, és cinizmusból kefélem rommá a nőket.
süti beállítások módosítása