HTML

2010.02.08. 15:53 mano_

Fantázia

Reggel elváltunk a barátommal a Margít hídnál, mert kivételesen kocsival mentünk és nem hévvel. Ő fősulira igyekezett, én meg haza. Megnéztem itthon a kötelező dolgokat és aztán fogtam magam beültem a kocsiba és átmentem a barátnőmhöz aki szintén otthon unatkozott, mert nekünk csak holnap van suli és az ő párja is szorgos dolgozó. Gondoltuk miért ne ütnék el együtt azt a kis időt míg az urak nincsenek itthon . :D Átértem és amíg ő az utútakarítási munkákat végezte ( mert falbontás meg egyebek voltak nála) én leültem a székre és elmélkedtem. Mostanában elég piszkos és mocskos a fantáziám, nem mintha eddig nem lett volna, de most húhúhúúú..Tegnap este forró fürdőztünk a párommal és kezembe került a "Pajkos Mesék". Elgondolkoztam, lehet hogy nekem is kéne írnom egy ilyen könyvet, ki tudja, lehet sikert aratnék vele. Meg az is megfordult a fejembe, hogy ha már mindent kipróbáltunk Marcipánnal, akkor akár ötletet is meríthetek belőle. Na szóval visszatérve ültem a széken és eszembe jutott pár huncut dolog. Gondoltam feldobom a drágám napját egy kicsit, az unalmas előadások alatt ,had élvezkedjen egy kicsit képzeletben.

Elképzeltem, hogy felveszem a kedvenc szexy fűzős fehérneműt harisnyakötővel és combfixel rá a kabátom a magas sarkú lakk csizmám, beülök a kocsiba és bemegyek a drágámhoz a műhelybe ( ugyanis gépész mérnönek készül a lelkem). Amikor beérek.. oda megyek hozzá és adok egy csókot utána pedig a fülébe súgom, hogy hoztasm neki ebédet, csak segítse levenni a kabátom. Aztán körbe nyalogathaja a cukros almát az esztergagép és a cnc gép között vagy épp neki támaszkodva ;)

 

 

 

 

 

Biztos nagyon élvezné a drágám, majd egyszer lehet meg is valósítjuk, csak ott bent mindig sok srác van :D Csoda lenne ha egyedül találnám bent. Pedig biztos nagyon szexy lehet munka ruhában, Gerjedek ezekre a munakruhákra :D Ez az egyik perverzióm. Annyira nem gáz, szerintem. Ma sajnos nem találkozunk, de majd holnap azt hiszem ezt az akciót minden féle képpen be kell játszani, csak épp nem a műhelyben hanem itthon és mondjuk a konyhapulton. Annál izgibb nincs is.  Ez most annyira nem is volt mocskos, de az lett volna ha bele veszem, hogy útközbe megállít egy nagyon helyes rendőr pasi és.....  ez titok ;)

 

19 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bordelyhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr731739507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.08. 22:26:35

Javaslom az útépítést, szemeteseket, vízműves, csatornás, gázszolgáltatók, áramszolgáltatók szakijait. Még híres is lehetnél, a "hogyan döntöttem meg a legtöbb munkaruhást a legrövidebb idő alatt" pályázaton.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.08. 23:05:20

Zsó, ez nagyon jó. Cukrozott alma, miii?:-)
Én például egy fordrászüzletbe mennék,mert ott sok jó fiatal csajszi van munkaruhában...hajsütővassal...

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.09. 08:27:32

@Hirmondo Helen: Bizony helen olyan édes vagyok mint a cukrozott alma, amit örömmel elfogyaszthat :)

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): de hülye vagy :D inkább vámos, katona, pizzafutár ( jó nekik nincs munakruhájuk de izgalmas, ha behívom egy kis jattért) stb .. hmmmm ;) fincsi husik

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.09. 23:02:12

@mano_: Munkaruháról volt szó, nem egyenruháról. Ennyi erővel, akkor iskolaköpeny, friss 16 évesek.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.10. 09:05:17

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Épp nálam írtad, hogy nem bírsz el 3 nővel, szóval ne kínáltasd itt magadat.

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.10. 12:36:03

Munkaruha, egyenruha, kurvára egyre megy. szexy és kész :D De nem mindegyik. Narika ne erőlködj, fölösleges :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.10. 13:37:03

@Hirmondo Helen: Azért mert hárommal nem bírok, nem jelenti, azt, hogy eggyel nem bírok, tehát kínáltatom magam.

@mano_: Aha, szóval ez erőlködés, milyen lelkesen bírsz te is átsiklani tények felett. Mondd csak egy gázosnak, hogy egyenruhája van, és elküld a picsába, hogy ne nézd rendőrnek, hejj!

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.11. 21:12:56

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): hol nem szarom le?:D izgat és kész.. kit érdekel mit mondok..

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.11. 21:30:33

@mano_: így van. rámászol és kész.aki dugni akar, annak durvára mindegy, hogy királyfinak szólítod vagy békának;)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.11. 22:49:26

@mano_: Igazad van, engem se érdekel mit mondasz, jössz dugni és kész.

Verliebte (törölt) 2010.02.13. 10:14:39

Végre valaki aki még gerjed a melós cuccba öltözött pasikra :D

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.13. 12:00:17

@Verliebte: ez alap.. most mire kéne gerjedni??? Mondjuk én mindenre gerjedek.. de az kicsit olyan szerepjáték feelinges... :D

BimmerFanatiqz 2010.02.13. 13:32:34

Szippantós munkaruhára is akkor ezekszerint, az ám a sexy és még a párfümje..., zsötem zsötem ;D

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.13. 13:42:37

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Azért ez nem így megy, csak ha a pasimról van szó :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.13. 16:55:22

@mano_: Vagyis előbb kamuztál, mi mást is várhattam volna, hm?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.14. 21:42:59

Nem csodálom.

"kit érdekel mit mondok.."
"Azért ez nem így megy, csak ha a pasimról van szó :D"

Hopp, ez ellentmond.

Na persze magam se hittem komolyan, hogy bármi relevánsat is kiejtesz szádon.

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.15. 10:00:06

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ááh értem mire gondolsz... lényeg h keszarom munakruha vagy milyen ruha a lényeg h fasza és h a pasimmal bármikor bárhol narancska

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.15. 12:11:25

@mano_: Szóval értelmetlen bejegyzés, mert mindegy milyen ruha? S nem pasiddal meg nem bárhol, csak bármikor?
süti beállítások módosítása