HTML

2010.04.04. 17:13 mano_

Ha már Ünnep van....

 

Nos, ha már ünnep van és az az ünnep Húsvét akkor írok róla pár sort. Igazából ugyanúgy, mint a Karácsony elégé elveszítette már a jelentőségét és a szokások is eléggé elgyatrultak :D Szép kifejezés.. de találó. Utálom a locsolást! Menekülök... de nem is tudok már mit adni a fiúknak, mert nem foglalkozom én sem a tojás festéssel, a csoki tojás meg ha olcsó, akkor szar, ha jó, akkor meg sajnálom rá a pénzt! :D A pasimnak is megmondtam, másképp locsoljon meg....  Rögtön vette a lapot és előkapta bőr locsolóját és megöntözött :D hogy cserébe mit kapott az maradjon titok, így izgalmasabb.

Azért sem szeretem a locsolást, mert régen, nagyon nagyon régen még rózsaillattal locsoltak aztán jött a kölni és aztán a szódás szifonnal való leöntés! Hát volt pár év, hogy megkaptam és úgy mentem haza, hogy még a bugyim is vizes volt. :D Azóta kerülöm a fiúkat és a Húsvét Hétfőt! 

 

Jah és arról ne is beszéljünk, hogy mennyit kell enni! Már nem bírom, pedig ma csak ebédre voltunk hivatalosak a párom nagyszüleihez, meg hozzájuk és fuh.. mindenki annyit főzött, mintha valami kis iskolás osztály jönne! Nem bírom! NEm szeretem ezeket a nagy zabálásokat, nem is egészséges, meg a csodás alakomnak sem tesz jót! sose voltam egy sütis, de a szívem nagyija vagy 5 félét sütött és mind annyira gusztusos volt, muszáj volt megkóstolnom, most épp döglök és haldoklok. :D

Húsvét alkalmából, úgy kellett volna meglepnem a drágám, hogy beöltözök nyuszilánynak, de ez már sajnos későn jutott eszembe, szóval valami mást kell kitalálom! Várom az ötleteket!!! :D

És mégegyszer Boldog Húsvéti Ünnepeket, és maradjatok meg azért a nagy zabálások ellenére! Remélem én is túlélem!

 

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bordelyhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr921894189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.04. 21:20:17

Milyen ötlet kell még? Mondjuk mondd meg neki, hogy igazítsa meg a nyuszid fészkét.;-)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.15. 12:51:03

Talán rúzsozni kell volna a fiúk tojásait és nem a bugyid spriccelik tele:)
süti beállítások módosítása