HTML

2010.03.10. 12:16 mano_

Nőnap!

Hétfőn ugye nőnap volt. Már akkor akartam írni, de végül is mára sikeredett neki látnom! Így is csak fél órám van hogy össze szedjem a gondolataim, mert aztán jön a barátnőm és megyünk edzeni a kondiba. Marha jó elfoglaltság.. annyi dolgom lenne ,de a testemet is karban kell tartani és nem csak a pasimnak :D Hétfőn vásárlás napot tartottunk a csajokkal.. tudni kell hogy mind a hármunknak van pasija. Csomó helyen voltunk, komolyan mondom, csak férfiakat láttam az utcán és a virágárusoknál is. Ahova néztem pasi és virág látványa fogadott. Ilyet is ritkán látni, hiszen valjuk be, a férfiak többsége nem a figyelemről híres, de szóljatok ha tévedek! Persze tudom vannak kivételek ,de azokkal biztos, hogy nem én jövök össze! kicsit el is szomorodtam. De azért voltak fiúk akik gondoltak rám és ez jó érzés volt. DE telhetetlen vagyok és jó lett volna ha még egy két fontos ember az életemből odanyög egy mondatot, de hát a pasikra nem lehet számítani! Na jó apu meglepett , tök aranyos volt és figyelt arra, hogy mit szeretek meg anyura is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval ez a hétfői nap számomra egy meglepetés volt. Meghatott, hogy az öreg bácsika rózsátt vett az öreg nénikének és, hogy még a csöves párok kezébe is volt virág :) Igaz, hogy a Fidesz meg az MSZP osztogatta a virágokat, de nem baj, én annak is örültem volna.

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bordelyhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr241828242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BimmerFanatiqz 2010.03.10. 20:49:30

A szöveg hangneméből ítélve nem :D:D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.10. 21:08:21

@mano_: Baszki! Mondd meg neki, hogy Helen küld hozzá egy szívlapátot.

@BimmerFanatiqz: Mit röhögsz itt suttyomban? Te adtál virágot?;-) Már ha ugye pasi vagy, mert itt semmi nem biztos.

BimmerFanatiqz 2010.03.10. 21:12:22

Eszembe volt de mondom ez nem az én dolgom majd ad neki a pasija :D:DD

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.03.11. 09:07:04

@BimmerFanatiqz: Legalább eszedbe jutott.. ez is valami :)

@Hirmondo Helen: Átadom.. elkelne neki néha...

BimmerFanatiqz 2010.03.11. 19:46:59

Már bocs de nekem mindig minden eszembe jut ilyen téren inkább te vagy bajban :D:D
süti beállítások módosítása