HTML

2010.01.14. 20:02 mano_

Sexteszt!!

Találtam egy marha jó oldalt, és én is alávetettem magam a teszt megcsinálásának, de nem árulom el miket ikszelgettem be :D Az maradjon titok mindenki számára.Elég részletes a teszt de elég hivatalos, mert csak akkor léphetsz be ha elmúltál 18! Elmúltál 18? Igen? biztos? De tuti? akkor megcsinálhatod! A legkeményebb az egészben, hogy ha például vesszük a mai világban élő tinik sexuális életét, szerintem egy 14 éves is simán eredményes tesztet csinál. Ez 100% De ha valaki nem így gondolja, nyugodtan jelezze. Jól tűröm a kritikát, az hiszem. viszont az oldal legjobb része nem a teszt, hanem ami utána jön, a statisztika ahonnan megtudjuk hogy mennyi az esély rá, hogy a szomszéd kiscsaj szereti seggből-szájba illetve, hogy a szomszéd srác hajlamos e ,hogy felvegyen minket menet közben és kirakjon a netre.

 

A felnőtteknek (na ne már.. ma már nincs ilyen, felnőtteknek blabla ) pár érdekes adat a tesztből:

- A Magyarok átlag 16%-a csinált már home videót( Legtöbbet Baranyában és Hevesben)
- A pasik 16%-a vallja(egy része tuti hazudja), hogy dugott már két csajt egy időben. A nőknél a két faszi 11%(élen Pest megye)
- Morbid, de minden huszadik honfitársunk állítja, hogy  kefélt már temetőben(Heves és Fejér megye szülte a legtöbb ilyen állatot)
- A férfiak 5%-állitja, intézte már a csaja egy felcsatolhatóval, hátulról. Majdnem mind el is élvezett.(Pest, Békés, Fejér)
- A munkahelyi sexre a pasik egy harmada és a nők egy negyede volt rávehető.(Pest)
- Minden tizedik teszt töltő arra is esküszik, hogy úgy szopatta a nőt, hogy az közben,  ült a wc és pisilt.(Heves, Békés)
- A férfiak 14%-a kapott már prosztata masszázst(Heves, Pest)
- A szerepjátékok közül a kurva/kuncsaft a legnépszerűbb 12%-al(Szabolcs, Fejér)
2

És tádám, láss csodát a teszt az orrod elött! Gyerünk , gyerünk, megcsinálni !!!

xteszt.szerver2.org/

 

13 komment

Címkék: teszt


A bejegyzés trackback címe:

https://bordelyhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr631672891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.14. 20:53:42

Hát ez a teszt kurva jó volt. Sikerült belkerülnöm a nimfomán kurva kategóriába.:D

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.01.14. 21:50:05

@Hirmondo Helen: Hát én inkább nem mondok akkor semmit :D Le vagyok maradva, de az idő még elöttem :D

BimmerFanatiqz 2010.01.14. 22:07:03

Korrepetálást vállalok! :D:D:DDDD

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.15. 08:35:11

Mi van itt kérem! Szextárskereső?:-))

BimmerFanatiqz 2010.01.15. 10:16:47

Keres-Kínál apróhírdetés ;D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.15. 10:32:26

@BimmerFanatiqz: akkor most te is kínálj már fel vmit, baszki:-))

BimmerFanatiqz 2010.01.15. 19:09:31

A tanfolyam(om) elvégzése után garantált a 69% feletti eredmény :D:D ha nem akkor a tanfolyam újrakezdhető ;P

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.15. 20:20:23

@BimmerFanatiqz: milyen tanfolyam? belső lakberendező?:-))

BimmerFanatiqz 2010.01.15. 21:06:31

Hát megeshet hogy az asztal arréb tolódik :D

DorCsee 2010.01.24. 06:16:44

Na fiam, én is megcsináltam már :D Háááááát :D És én még azt hittem sok mindent kipróbáltam az életben xd xd
süti beállítások módosítása