HTML

2010.01.15. 21:25 mano_

ABBA

A mai napom nagyon faszán indult! Amilyen szarul aludtam és amilyen szar volt az este Marcipán nélkül. Reggel megnéztem egy Mcleod lányai részt aztán ABBA... de orrba szájba.. énekeltem, hogy "Gimme gimme gimme a man after midnight. Won't somebody help me chase the shadows away...." lálálálálá. Hatalmas, ez a zene nagyon ott van , de a többi is. Komolyan.. Mennem kellett a város másik oldalára angolra.. mert ugye a diplomához, a nyelvvizsga elvárt.. és hát sajnos a gimibe ezt nagyon csak ellógtam.. és nem tanultam, most szopom a faszt.. már bocsánat a szóért. Na de visszatérve eredeti témámhoz beültem a kocsiba és átsuhantam a városon és közbe ezerrel szólt az ABBa. Ez a zenekar csúcs.. :D  AZtán folytatva a napot angol tanárom csengőhangja is Abba és persze, hogy akkor hívták mikor ott voltam.. fütyürésztünk egyett. Na és a haza felé út.. pont a csúcs forgalomban, de nem áll meg az élet, mert szól a Money, Money, money, money. Must be funny. In the rich man's world... pám pám párárár

Mondjuk ha már róluk van szó, a Mamma Mia film nem nagyon tetszett.. nem volt az igazi, de azért végig ültem, csak a zene miatt. Most régi módi vagyok? ááá nem hiszem :D Csak kicsit huzatos, de ezt minek tagadjam? :D Ahelyett, hogy a szakdolgozatom írnám ,bloggot vezetek... ki szerint normális ez? Akkor azt hiszem ebben is egyet értünk :D De megint eltértem tőlük. Nem voltam sosem ilyen nagy abba fan, sőt évente 1x vagy mondjuk 2x tör rám ez az őrület, de akokr nagyon.. de nem tart ám sokáig, pár nap. Asszem...  Nem maradhat el az ismertető sem, ha már szó esett róluk.

"ABBA (1972–1982) svéd popegyüttes. 1972-ben alapította Agnetha Fältskog, Björn Ulvaeus, Benny Andersson és Anni-Frid Lyngstad (beceneve „Frida”). 1974-ben váltak világszerte ismertté, amikor Waterloo című dalukkal megnyerték az Eurovíziós Dalfesztivált és attól kezdve éveken át uralták a különböző országok toplistáit. Az ABBA nevet Stig Andersson találta ki a tagok nevének kezdőbetűiből (Agnetha, Björn, Benny, Anni-Frid). Az első B betűt egy német fotós viccként fordítva használta az egyik kislemez képének készítésekor. Ez a tagoknak úgy megtetszett, hogy ezt vették föl, és az 1976-os Arrival albumon a már jól ismert fordított B betűs ABBA szerepelt. Ezt használták mindaddig, amíg szét nem váltak 1982-ben. Pályafutásuk során több mint 100 dalt jelentettek meg és kb. 350 millió lemezt adtak el. Legnagyobb slágereik a Mamma Mia, Honey Honey, Dancing Queen, Money Money Money, Knowing Me Knowing You, Super Trouper és a The Winner Takes It All. Az együttes tagjai 1982 végén elhatározták, hogy szünetet tartanak, de ez a szünet elhúzódott, végül az ABBA végét jelentette. A kritikusok zenéjüket sokszor nevezik „glamour-popnak”.  "

forrás: www.wikipedia.hu

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bordelyhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr961675620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.16. 10:32:29

Arra még nem gondoltál, hogy ez a blog legyen a szakdolid?:D
A szextesztet biztos nagyra értékelné a vizsgabizottság:D

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.01.16. 10:43:37

@Hirmondo Helen: a pasim pont ugyanezt mondta :D:D:D:D:D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.16. 10:55:13

@mano_: lehet van bennünk vmi közös:-) mármint a pasidban és bennem:D
süti beállítások módosítása