HTML

2010.02.02. 12:25 mano_

Esmeralda, Paulina, Jose Fernando és a többiek

Ez aztán téma a javából, de nem lehet kihagyni ugyanis régeben engem is vonzott a dolog és párat én is végig néztem, de azért nem gyűjtöttem pénzt! igen igen Esmeralda. Ohh a szexy és vak Esmeralda akire hirtelen rátalál a szerelem Jose Armando alakjában, és kiderül, hogy őket elcserélték gyerek korukban amit ők nem tudnak és a házasság szent kötelékébe lépnek, de aztán valami elromlik és végig sírhatjuk és izgulhatjuk az egész sorozatot. Terészetesesen a vége ennek is happy end, hisz a pár hihetetlen de igaz, össze házasodik. Ki gondolná? És áldjuk a Story tv-t ami évről évre ismétli ezt nekünk és ha véletlen lemaradtunk volna egy részről azt most bepótolhatjuk.

 

A következő sorozat, hát nem is tudom melyik legyen. Oyan sok van, de melyiket érdemes meg említeni. Talán a Paula és Paulina. Na azt én is néztem. lehet hogy gáz vagy ciki, de csíptem a kis görényt, aki megtalálta az iker testvérét és haza küldte maga helyett, hogy oldja meg a gondokat. Igazából jól nyomta a kis kurva, élte az életét, pasizott, szórta a pénzt. Kell ennél jobb? Azért is szerettem mert Gabriela Spanic kurva jó nő. Komolyan nekem nagyon bejön, főleg, hogy most megcsináltatta a mellét is és az új sorozatában (Mádosik esély. Ezt nem néztem, csak néha miatta :D ) fel is van pumpálva rendesen és a szerep is illik hozzá. Imádom. Szal Paula a szemét szajha, míg Paulina az ártatlan szent, aki átvarázsolja az egész Bracho családot. És a betétdal. Fantasztikus. "le szop a dooorraa" Érdekesség, hogy Gabrielanak tényleg van ikertestvére, de nem ő játszott a sorozatban, hanem María Morena a dublőr.

Oh és a másik kedvencem Thalia Sodi és a Rosalinda. Istenem.. milyen egy tündéri kis sorozat volt. A csaj aki virágárus és csoró és lesz belőle herceg kis asszony a herceg mellett és még közös gyerekük is születik. Istenem, mintha minden sorozat ugyan arról szólna. A csoró nőből egy gazdag elegáns asszony válik, de persze nem olyan sima úton mint gondolnánk. Igazából elég lenne egy sorozatot elemezni és utána hozzá írni a többi képet. Hisz mindbe "oohh Fernando Hossséé miért vagy te Fernando Hosséé!" Mindig van egy haramdik nő, aki nem engedi teljesülni a szerelmüket blabla. :D

Jah és amibe szintén Thalia játszik a Marimar a kis koszos akiből szintén elegáns nőci lesz sőt gazdag, mert kiderül, hogy egy igen tehetős faszi az apja. érted véletlen kiderül. :D MEg felszedetik a szájával a koszból a karkötőt meg stb stb. Ugyanaz mint a többi mégis vagyunk olyan hülyék h 2x is megnézzük egymás után.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bordelyhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr421722373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.02. 15:42:43

Ejj, hogy mik vannak! Azért remélem a szemed már megjavult.:-)

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.02. 15:56:17

Ez a szar fos megint elbaszta amit akartam. de miét?? esküszöm... uhh:D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.02. 20:09:29

Te, itt mintha kicsi változás lenne a posztban a délutáni helyzethez képest.
Ez a Thalia egész jó bőr.:D

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.03. 09:26:59

hát ezaz.. megint elbaszta ez a szar.. hosét újra kell írnom :( Ugye? Szerintem is jó nő és a hangja is fasza.
süti beállítások módosítása