HTML

2010.03.11. 09:39 mano_

Sztereotípia

Gondolom mindenki tisztában van a sztereotípia fogalmával, ha nem akkor elmondom egy két szóban. Ez egy megítélés, egy felszínesen általánosító vélemény, amit mi emberek mindig örömmel használunk.

Tegnap volt egy kis időm és MSN-en beszélgettem az én egyik legkedvesebb ismerősömmel, aki hozzá kell tennem BMW fanatikus, szóval ebből adódik a BimmerFanatiqz nick név. Szóba jött a nőnap, az odafigyelés és, hogy milyenek a férfiak és, hogy szerinte én milyen vagyok! Na hát ezen kicsit meglepődtem. Amit mondott pont egy negatív sztereotípia, amilyen azért van némi kis igazság, de nem feltétlen jellemző. 

Beavatlak titeket fiúk a nagy titokba, ha szeretnétek. Bimmer szerint én is azok közé tartozom akik a rossz fiúkra buknak. Ebben azért van valami, mert nem szeretem azokat a pasikat akik túl nyálasak, romantikusak, papucsok és kinyalják a seggem. Nem kell. Fölösleges. Nem egy buzit akarok magam mellé, hanem egy férfi állatot :D Azt szeretem ,ha van véleménye és megmondja és ha nem értünk egyet vitázunk (nem veszekedünk) és aztán a magáévá tesz :D Nem egy olyanra van szükségem akinek az egész teste csupasz, egy kis gilisztához hasonlít és versekkel meg szerelmes levelekkel bombáz, hanem egy kemény férfire vágyom. Aki kielégít minden téren, persze néha kell ,hogy legyen figyelmes és tudja mire vágyom, de ne nyavalyogjon, ne legyen papucs és ne nyalja a seggem. Nincs rá szükség. Anélkül is lehet szeretni egy pasit. Jah és nem azok közé tartozom akik a pénzes rossz fiúkra hajtanak. Minden nő álljon a saját lábára mert egyedül vagyunk és ha  pasi úgy dönt, hogy elhagy akkor ott maradtunk pénz nélkül a szarba. Ezeket a rossz fiúkat sem kedvelem, de léteznek. Lehetne még firtatni a témát, de nincs kedvem. Mindenki olyan amolyan, hagyjuk a megítéléseket és az átlagos véleményeket. Ismerj meg és mondj véleményt! Ja és ha már a rossz pasikra bukom, akkor a rossz pasihoz rossz lány kell, és szerintem ez az egy ami stimmel, mert én elég rossz tudok lenni ;)


 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bordelyhaz.blog.hu/api/trackback/id/tr141830663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.16. 15:35:08

Én meg szeretem azokat a pasikat, akik kinyalják a seggemet (is).:D

Zsó, Te meg itt a hátam mögött ismerkedsz a kommentelőiddel? Micsoda dolog ez!:D

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.03.16. 17:39:15

@Hirmondo Helen: Őt már lassan 3 éve ismerem , szóval nincs titkom Anyucii :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.03.23. 13:43:45

Ekkora szófosást, ahelyett, hogy bukom narancsra.
süti beállítások módosítása